kookaburra50
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 feb 2006
Ik kreeg een DAT bestand opgestuurd,hoe zou ik die kunnen openen ???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SJJ zei:Als je weet wat het bestand inhoud zou je eens kunnen proberen om de extentie te veranderen.
Korten zei:Ik denk dat je dan ook een gps moet hebben om daar de route te importeren maar volgens mij zijn de extensies van gpsroutes anders![]()
Toevallig niet het programma google earth plus op je computer ??
Google Earth Plus is an optional upgrade adding GPS device support
Pasja zei:Google+???, weet je wat je daarvoor moet neertellen...............................!!!
Er zijn diverse mogelijkheden v.w.b. GPS bestanden. Welke extensie is o.a. bepalend voor de software die jij en de afzender bezitten.
Als GPS bezitter maak ik gebruik van de vrij gangbare GPX bestanden die vervolgens door het (gratis te downloaden)progje EasyGPS middels een kabeltje naar je GPS worden getransporteerd.
http://www.gps-garmin.nl/gratis_software.html
Zie ook de bijlage (printscreen van mijn verkenner)
Toevoeging: het progje werkt perfect!
Pasja zei:Vanzelfsprekend kan dat ook met dat progje...................![]()
![]()
Sorry,maar mijn vraag in het begin was hoe kan ik een dat bestand openen die ik van mijn dochter kreeg....Pasja zei:Maar dat had je overigens niet gevraagd!
Zoals je de vraag formuleerde, leek het alsof jij 't .dat bestand naar een gps wilde zenden, m.a.w.: als je de vraag duidelijker formuleert, krijg je ook een beter antwoord.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.