data base file openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deveron

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
91
Hallo hier ben ik nog een keer

Ik wou voor spotnet een programma downloaden zodat ik de dubbele spots er uit kan halen.
Ik heb hem al eens eerder gedownload voor dat ik windows 7 er afhad gehaald en er opnieuwe opgezet en toen ik al me stuurprogramma's kwijt was had ik de prima tip gehad om ze via de site van de laptop maker te downloaden dat is allemaal perfect gegaan.
Maar het programma wil niet downloaden hij vraagt met wel bestand ik het wil openen het is een data base file.
Kan je dat openen of niet?

Ik heb ook geprobeert windows 7 er weer opnieuw op te zetten.
Maar ik kreeg de melding dat de bootmgr ontbreek wat dat ook mag zijn.
Ik weet niet wat ik de laaste keer verwijdert heb maar ben nu alles kwijt.
En ik heb geen officelen windows 7 cd ik heb hem van iemand geleend die hem had gedownload.
Ik heb wel gewoon oon legalle serie nummer.

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Met vriendelijke groet,
Deveron
 
Volg het hele verhaal niet helemaal, maar hier toch nog wat tips:

Bootmgr probleem: Start op met Windows 7 dvd en klik op repair.
Database file: Doe als eerst opslaan op je computer. Download en installeer een programma zoals notepad++ of mysql voor het openen van database bestanden. Klik op openen en navigeer naar één van deze bestanden.

Succes
 
Mijn computer doet het weer dankzij het programma driver genius pro

Maar dat data base file openen lukt niet met het programma notepat++ krijg ik alleen maar tekst
Het is een bestand dat moet gaan downloaden als je er dubbel op klikt hoe krijg ik dat voor elkaar?
Want voor ik mijn computer verpest heb dee hij dat wel en nu niet meer
 
wat voor bestandsformaat is het? Het zou bijv een sql of exe bestand kunnen zijn.
Als je het bestandsformaat niet kan zien ga dan in een map naar "Organiseren" -- "Map- en zoekopties" -- tabblad "Weergave" -- en vink uit "extensies voor bekende bestandstypen verbergen". Nu zie je achter de naam van het bestand ook het bestandsformaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan