Stigter
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 jul 2001
Hoi,
niet zeker of mijn vraag hier hoort, maar anders verneem ik het wel van de moderators.
Ik heb sinds kort dvd +/- brander, als ik een dvd kopieër doet hij het goed.
Nu wilde ik gisteren een data dvd maken, gewoon wat filmpjes foto's etc die niet perse meer op de hd hoeven te staan, maar zonde is om weg te mieteren..
Branden gaat goed met nero, geen foutmeldingen etc, maar zodra ik de dvd wil lezen dan slaat me systeem vast, en als ik dan eindelijk verder kan, blijkt er niets om de dvd te staan.
Wat doe ik fout?
Ik gebruik sentinel DVD-R4.7
Heb nog geen ervaringen met de verschillende soorten DVD's die te koop zijn, maar ligt het aan het merk DVD's, ligt het aan me instellingen?
Als ik bij Nero Info tool kijk lijk mij alles goed te staan?
Iemand suggesties hoe ik wel die data dvd kan maken?
Voor systeem zie handtekening,
Software
xp pro nederlands, nero 5.5 en instant copy tot me beschikking.
[edit]
zou het komen omdat sentinel maar 1x speed max heeft een nero dit met 4x doet?? (staat op auto, zou toch goed moeten zijn)
[/edit]
niet zeker of mijn vraag hier hoort, maar anders verneem ik het wel van de moderators.
Ik heb sinds kort dvd +/- brander, als ik een dvd kopieër doet hij het goed.
Nu wilde ik gisteren een data dvd maken, gewoon wat filmpjes foto's etc die niet perse meer op de hd hoeven te staan, maar zonde is om weg te mieteren..
Branden gaat goed met nero, geen foutmeldingen etc, maar zodra ik de dvd wil lezen dan slaat me systeem vast, en als ik dan eindelijk verder kan, blijkt er niets om de dvd te staan.
Wat doe ik fout?
Ik gebruik sentinel DVD-R4.7
Heb nog geen ervaringen met de verschillende soorten DVD's die te koop zijn, maar ligt het aan het merk DVD's, ligt het aan me instellingen?
Als ik bij Nero Info tool kijk lijk mij alles goed te staan?
Iemand suggesties hoe ik wel die data dvd kan maken?
Voor systeem zie handtekening,
Software
xp pro nederlands, nero 5.5 en instant copy tot me beschikking.
[edit]
zou het komen omdat sentinel maar 1x speed max heeft een nero dit met 4x doet?? (staat op auto, zou toch goed moeten zijn)
[/edit]
Laatst bewerkt: