Data gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

HunterSthompson

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2012
Beste HMers,

Ik zit met een groot probleem en er zit spoed achter, vandaag werd mijn blackberry aangesloten op een laptop waarna direct al mijn foto's, video's, e.d zijn verwijderd, het vreemde is dat er bij 'mijn computer' word aangegeven dat er nog 43 mb van de 1.8 gb beschikbaar is terwijl me hele telefoon leeg is (los van nummers, smsjes) en de mappen van me blackberry zijn vervangen door snelkoppelingen.

Deze data is van onschatbare waarde en is niet te vervangen, dit is bij een collega ook overkomen op dezelfde manier direct na mij.

Graag hoor ik van u,

- HST

Mischien kun je recuva van priform eens laten scannen op je sd kaartje!

Je kunt ook eens naar mapopties gaan en dan het 2de tablad en dan naar beneden scrollen en verborgen bestanden weergeven aanvinken als die uit staat

Laatst bewerkt:
Het is trouwens wel belangrijk dat je niks meer op je kaartje zet hierdoor kunnen je bestanden namenlijk overschreven en kunnen recovery programmas er niet meer met overweg!

Voor iedereen is zijn / haar topic "Belangrijk", daarom je titel aangepast.

Voor iedereen is zijn / haar topic "Belangrijk", daarom je titel aangepast.

Dit vind ik inderdaad wel waar anders komt het mischien voor de meeste mensen een beetje over van"help mij ik ben belangrijker dan de anderen :P"

Waarschijnlijk dat de pc waar het op aangesloten was een virus heeft.
Geef eens hier de hele opdrachtregel van een van die snelkoppelingen, als je erop rechtsklikt en kies voor Eigenschappen?

Ander ding dat je kunt proberen (als voorbeeld dat de telefoon/sd-kaart schijfletter X: gekregen heeft):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k dir X: /a /s /p
Kijk of er dan tóch bestanden op staan, maar niet onder een naam of map die je zelf hebt aangegeven.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan