Senso
Inventaris
- Lid geworden
- 13 jun 2016
- Besturingssysteem
- W10 Pro en W11 Pro
- Office versie
- Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Ik heb wel wat anders te doen. Jij komt met een vraag, probleem op Helpmij.nl. Veel mensen en ik willen graag helpen. In dit geval helemaal uitzonderlijk van mij, omdat ik praktisch geen verstand heb van Excel. De taak van de helpers is om de zaak op te lossen. Oplossen is een kwestie van aanpakken, hard werken en uitsluiten. Dat alles is afhankelijk van goede en zo volledig mogelijke informatie. In dit specifieke geval was jij gewoon te onrustig. Mag ik dat zeggen of niet. In mijn teksten staat vaak wat humor, want naast de grote inzet van de helpers kun je dat vaak wel gebruiken. Als jij dat anders opvat is jouw zaak. Waarom lezen sommige mensen dat altijd negatief? Soms heb je gewoon wat prikkels, lef en moed nodig om zelf zaken op de pc aan te pakken. Maar goed, jij hebt wat geleerd, anderen en ik hebben wat geleerd, daar draait het op een forum om.Je kan wel mooi (ver)oordelen, maar je weet helemaal niets van mijn situatie!
Als ik dat kan, los ik vragen en problemen op.
Vanavond ben ik te zien als "de deskundige" bij Jinek. Oké, ik geef toe, dat krijg ik betaalt.

Laatst bewerkt: