Data in verschillende formulieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarik

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2007
Berichten
10
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem waar ik al dagen mee bezig ben. Kom er niet uit.

Ik heb een Access-bestand gemaakt met diverse formulieren. Wanneer ik een klant/record in het hoofdscherm aanroep wil ik dezelfde klant in de volgende formulieren terugzien. Dat lukt dus niet. In de volgende formulieren begint de recordteller weer op 1 .

Hierdoor ontstaat het probleem dat de info/wijzigingen niet bij de goede klant terechtkomen.

WIE KAN MIJ HELPEN???

Groeten,

Glenno
 

Bijlagen

  • Kopie van Telecomconsultant.rar
    99,4 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Als je een knop aanmaakt op het hoofdformulier wordt er een wizard geopend. Volg de instructies op voor het openen van een formulier, dan doe de wizard al het werk. Lukt dat niet laat het dan even weten.

mvg
Charles
 
Als je een knop aanmaakt op het hoofdformulier wordt er een wizard geopend. Volg de instructies op voor het openen van een formulier, dan doe de wizard al het werk. Lukt dat niet laat het dan even weten.

mvg
Charles

Ik heb ook een bijlage open die en kijk hoe het bestand in elkaar zit.

mvg Tarik
 
Een rar bestand kan ik hier op mijn werk niet openen. Als ik thuis ben zal ik er naar kijken.

mvg
Charles
 
Ik heb een knop toegevoegd middels de wizard. Kijk naar het verschil in de code. Met name de stLinkCriteria.

mvg
Charles
 

Bijlagen

  • Kopie van Telecomconsultant.zip
    61,5 KB · Weergaven: 14
Als ik op de ene formulier recrord 5 heb dan wil ik onder aan ook te zien krijgen op die andere formulier record 5 hoe doe je dat.
 
Welk nummer bedoel je? Het klantnummer, want dat gebeurd al. Of bedoel je het nummer bij de navigatieknoppen en zo ja, waarom wil je dat?

mvg
Charles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan