ciske de rat
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 jun 2003
ik ben nu al 2 dagen beizg om data in gevoerd te krijgen via php pagina
hier is de code die ik gebruik helaas krijg ik geen data in ata bas wat doei ik vredenaam fout
hier is de code die ik gebruik helaas krijg ik geen data in ata bas wat doei ik vredenaam fout
PHP:
<?php
$db_host = "lxxxxxxx";
$db_username = "jjjjjjjt";
$db_pass = "kippiezonderkopie";
$db_name = "administratie";
mysql_connect ("$db_host","$db_username","$db_pass") or die ("Kon niet verbinden met de MySQL database");
mysql_select_db ("$db_name") or die ("Geen database gevonden");
?>
Naam:
<?php
$result = mysql_query("SELECT * FROM WERKNEMERS");
echo "<select name='naam'>";
while ($row = mysql_fetch_array($result)) {
echo "<option value='".$row['Naam']."'>".$row['Naam']."</option>";
}
echo "</select>";
?>
<div id="fromma"> Begint op Maandag om : <input name="fromma" type="text" /></div>
<div id="endma "> Eindigdt op Maandag om : <input name="endma" type="text" /></div>
<br />
<div id="fromdi"> Begint op Dinsdag om : <input name="fromdi" type="text" /></div>
<div id="enddi" > Eindigdt op Dindag om : <input name="enddi" type="text" /></div>
<br />
<div id="fromwo"> Begint op Woensdag om : <input name="fromwo" type="text" /></div>
<div id="endwo" > Eindigdt op Woensdag om : <input name="endwo" type="text" /></div>
<br />
<div id="fromdo"> Begint op Donderdag om : <input name="fromwo" type="text" /></div>
<div id="enddo" > Eindigdt op Donderdag om : <input name="endwo" type="text" /></div>
<br />
<div id="fromvr"> Begint op Vrijdag om : <input name="fromvr" type="text" /></div>
<div id="endvr" > Eindigdt op Vrijdag om : <input name="endvr" type="text" /></div>
<br />
<div id="fromza"> Begint op Zaterdag om : <input name="fromza" type="text" /></div>
<div id="endza" > Eindigdt op Zaterdag om : <input name="endza" type="text" /></div>
<br />
<div id="fromzo"> Begint op Zondag om : <input name="fromzo" type="text" /></div>
<div id="endzo" > Eindigdt op Zondag om : <input name="endzo" type="text" /></div>
<br />
<input name="submit" type='submit' value="Verzenden" />
</form>
<?php
if (isset($_POST['submit'])) {
$fromma = $_POST['fromma'];
$endma = $_POST['endma'];
$fromdi = $_POST['fromdi'];
$enddi = $_POST['enddi'];
$fromwo = $_POST['fromwo'];
$endwo = $_POST['endwo'];
$fromdo = $_POST['fromdo'];
$enddo = $_POST['enddo'];
$fromvr = $_POST['fromvr'];
$endvr = $_POST['endvr'];
$fromza = $_POST['fromza'];
$endza = $_POST['endza'];
$fromzo = $_POST['fromzo'];
$endzo = $_POST['endzo'];
$result = mysql_query("SELECT * FROM WERKTIJDEN");
mysql_query("INSERT INTO `werktijden`( Naam,fromma,fromdi,fromwo,fromdo, fromvr, fromza, fromzo, endma, enddi, endwo, enddo, endvr, endza, endzo)
VALUES('$naam' , '$fromma' , '$fromdi' , '$fromwo' , '$fromdo' , '$fromvr' , '$fromza', '$fromzo' , '$endma' , '$enddi' , '$endwo' , '$enddo' , '$endvr' , '$endza', '$endzo')");
}
?>