• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data omzetten in een draaitabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronbb2

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2015
Berichten
96
Het lukt mij maar niet.

Kan iemand van mij onderstaande datasheet omzetten in een draaitabel. Vanuit de draaitabel moet er weer een soort portal komen waarin de data per slider zichtbaar kan worden gemaakt.

Er moet vanuit daar weer een staaftabel komen waarin de punten per speler worden gezien afhankelijk van de selectie die je maakt.

Voorbeeld; in de sliders van tegenstander wordt gekozen voor de tegenstander "all 4 one". Dan wil ik dat hij in een staaftabel de punten laten zien van die tegenstander.


Echter moet er ook de mogelijkheid komen om per tegenstander een extra criteria toe te voegen.

Stel ik kies wederom voor de tegenstander "all 4 one" maar ik wil alleen de punten laten zien van seizoen 15/16. Of ik wil alleen de punten laten zien van de thuiswedstrijden. Of nog beter, alleen de punten van seizoen 15/16 maar dan alleen de thuiswedstrijden in dat jaar.

De aangeleverde data is op dit moment wat summier aangezien het maar het topje van de ijsberg is van de complete lijst.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.


Bekijk bijlage draaitabel.xlsx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan