Dames en Heren,
Ik heb tweetal excel bestanden op verschillende plekken in het netwerk.
Het eerste bestand InvullijstPortier.xlsx wordt door de portier ingevuld.
Het tweede bestand InkijklijstTP.xlsx wordt alleen gebruikt door de grondstofontvangers om te kijken wat er in de wacht staat om daarmee ook de prioriteit kunnen vaststellen.
Nu zou het fijn zijn dat de data van het eerste excel bestand (InvullijstPortier.xlsx ) automatisch in het tweede excel bestand zou komen ( InkijklijstTP.xlsx )
Ik heb al diversen VBA voorbeelden proberen te gebruiken maar ik kom er niet aan uit.
Het automatisch vernieuwen van een Excel bestand lukt wel maar de data ophalen niet
Is er iemand die me kan helpen?
Voor de duidelijkheid heb ik beide bestanden er bij gedaan.
Mijn dank zal groot zijn.
Ik heb tweetal excel bestanden op verschillende plekken in het netwerk.
Het eerste bestand InvullijstPortier.xlsx wordt door de portier ingevuld.
Het tweede bestand InkijklijstTP.xlsx wordt alleen gebruikt door de grondstofontvangers om te kijken wat er in de wacht staat om daarmee ook de prioriteit kunnen vaststellen.
Nu zou het fijn zijn dat de data van het eerste excel bestand (InvullijstPortier.xlsx ) automatisch in het tweede excel bestand zou komen ( InkijklijstTP.xlsx )
Ik heb al diversen VBA voorbeelden proberen te gebruiken maar ik kom er niet aan uit.
Het automatisch vernieuwen van een Excel bestand lukt wel maar de data ophalen niet
Is er iemand die me kan helpen?
Voor de duidelijkheid heb ik beide bestanden er bij gedaan.
Mijn dank zal groot zijn.