Hallo,
Ik heb een document waarin ik werktijden vanuit het ene document naar het andere wil hebben, als aan een aantal voorwaarden is voldaan.
In het voorbeeld heb ik een sheet ORT. Als ik daar een naam en achternaam invoer, dan wil ik dat excel eerst ziet dat het maand januari is, vervolgens naar Sheet"januari" gaat, en daar bij de zelfde naam de tijden ophaalt en in Sheet "ORT" neerzet achter de goede data.
Het liefst alleen van de betreffende maand.
Kan iemand me daar bij helpen?
Groet MarcBekijk bijlage 219825
Ik heb een document waarin ik werktijden vanuit het ene document naar het andere wil hebben, als aan een aantal voorwaarden is voldaan.
In het voorbeeld heb ik een sheet ORT. Als ik daar een naam en achternaam invoer, dan wil ik dat excel eerst ziet dat het maand januari is, vervolgens naar Sheet"januari" gaat, en daar bij de zelfde naam de tijden ophaalt en in Sheet "ORT" neerzet achter de goede data.
Het liefst alleen van de betreffende maand.
Kan iemand me daar bij helpen?
Groet MarcBekijk bijlage 219825