data overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
het volgende : ik had een laptop deze is niet meer , ik heb de schijf er uit gehaald en deze aangesloten op een andere laptop als externe schijf, dat werkt, maar nu wil ik van bepaalde programma's eigenlijk overzetten op de schijf van de nieuwe laptop incl data.

Ik dacht ik maak een kopietje van het betrefende programma ( vanaf de harde schijf ) en dan gaat de data gewoon mee, maar dat lukt niet met branden.

Misschien moet ik eerst het programma opnieuw installeren op e nieuwe schijf en dan de data van de oude schijf er naar toe kopieren .

wie weet raad.
 
Weet niet of ik je vraaghelemaal begrijp, maar ik denk het volgende.

Jij wilt een programma overzetten van ene naar ander schijf. Dit zal lastig worden, omdat er voor die programmas ook bestanden in de windows directory geplaatst worden.

Hierdoor is het dus inderdaad nodig het programma op de nieuwe schijf te installeren en dan evt verdere data (bv bij een spel de savegames) over te zetten op de manier zoals jij het al probeerde
 
Als je de data plus het prigramma overzet worden niet de register entry's mee gekopieerd en dan werkt een programma zelden. Je moet inderdaad het programma installeren en dan de data overzetten.
 
data

Ik was er al bang voor, en dan is het zeker zoeken naar een map die data bevat op de oude schijf

ga het proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan