Data recoveren, nadat de Raid 1 controller besloot de 1TB als 2e schijf te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Berichten
55.342
Ik heb twee 640GB schijven in RAID 1 geconfigureerd. Van de week besloot mijn RAID controller om een andere schijf als tweede schijf aan te wijzen in een RAID 1 configuratie. Het gevolg mijn 1TB schijf werd als tweede schijf toegevoegd aan de RAID 1 configuratie en 1 640GB werd als non/raid aangegeven. Gevolg nagenoeg pak hem beet 850GB aan data kwijt.:( RAID 1 ging de 1Tb configureren voor de RAID 1 configuratie, dus de boel overschrijven. Ik heb dat zo snel mogelijk gestopt. De 1TB schijf weer terug gezet naar 1 partitie en moest deze formateren, dus voor snel format gekozen.

Goed ik heb wel eerder te maken gehad met data verlies, dus GetFDataBack GetFDataBack de 1TB schijf laten scannen. Helaas de MP3's die ik graag terug wil worden aangegeven als Ïndex info not added Filename=" en dan de naam erachter. De bestanden zijn er kennelijk nog wel, maar GetFDataBack NTFS geeft ze na het scannen niet weer in de disk explorer.

Iemand nog een suggestie om toch de MP3 bestanden terug te krijgen? Ben ook een hoop Game images kwijt, maar daar maak ik me niet zo druk om. Ben ook een hoop andere bestanden kwijt, die ik dus niet kan zien na de scan. Ik wil ze voornamelijk zien, zodat ik weet wat er mist.

Ik kreeg al het advies om een Live USB Unbutu te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Dat is allemaal niet zo mooi, Lex. Probeer ook Recuva (Deep scan) en evt. PCInspector.

Daarnaast kan je ook met Ontrack EasyRecovery Profession Edt. aan de slag. Die kun je misschien downloaden, ik kreeg 'm gratis bij een duits tijdschrift (stuur e-mail als je er belang bij hebt; ik denk niet dat het delen van een programma dat gratis op een DVD bij een blad zat onder WareZ valt).

Tijs.
 
Hoi !

Dit: Active undelete gebruik ik zelf bij dit soort toestanden !

Zelfs na 3 x formatteren wordt alles terug gevonden.

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt zover mensen, heb R-Studio al geprobeerd maar zonder gewenste resultaat.

@Harry, ga het programma proberen, maar heb de link verwijderd gezien de reclame content op de site.
 
Hoi !

Ja, uiteraard OK @Lex; ik vond het al l...llig dat ik het je niet anders gestuurd heb; had het zelf even moeten uploaden !

Greetz,

Harry.
 
Active @ Undelete laten scannen, was iets van 29 uur bezig. Vind een hoop MP3's terug. Kijken of deze nog goed zijn. Er zijn helaas een hoop titels veranderd in Filexxxxx.mp3, dus die moet ik de titels van laten aanpassen. (MP3tag)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan