Data terug krijgen na format

Status
Niet open voor verdere reacties.

djceedee

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Berichten
156
Hallo forummers, ik heb zonder na te denken de harde schijf geformateerd. Nu heb ik gelezen dat er tools bestaan om alles terug te krijgen, ik wil alleen de foto`s terug, nu is de windows vista eraf geformateerd, en was ik bezig met een instalatie van windows 7 deze heb ik op 40 % afgebroken(40% van windows bestanden kopieren geloof ik)
Bestaat er een tool om alles terug te krijgen??, Het liefst een die via een iso te branden is en niet via windows uit te voeren is, alles wat ik vondt was alleen uit te voeren via windows, linux of mac osx bijvoorbeeld. kan in windows instaleren en heb ik dan 100% kans op de foto`s terug te krijgen? of moet ik iets anders doen?, Heel erg bedankt
met vriendelijke groet django theeuwes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op hirens bootcd staan handige tooltjes die je kunt gebruiken om zoveel mogelijk verloren data terug te halen. Cd is bootable.
 
Onder het kopje recovery tools bedoel je?, en dan eentje ertussen uit pakken?(kom er net achter dat ze neit allemaal bootable zijn) bedankt
 
DataRescue DD 1.0
DiskDigger 0.8.3.176
deze 2 zou je kunnen proberen.
 
en dan gewoon het bestandje op een cdtje branden? of eerst uitpakken?
 
Hirens boot cd branden op een cd
Daarna de betrokken pc hiermee opstarten.
Je krijgt dan keuze menu's
Start daarin de genoemde recoverytools mee op.
 
Het gedownloade .ZIP bestand uitpakken, het daaruit dan uitgepakte .ISO bestand branden op cd, bijv. met ImgBurn.
Te downloaden vanaf (o.a.) deze pagina.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan