• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data twee tabbladen koppelen op basis van e-mail en geb. datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

MvdWorp

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2013
Beste,

Voor mijn onderzoek wil ik graag data van twee tabbladen met elkaar koppelen.

Het hoofd tabblad bestaat uit meerdere kolommen/variabele en zo'n 400 rijen/deelnemers. Nu wil ik hierbij de gegevens uit een andere tabblad toevoegen, waarbij deze gegeven gekoppeld moeten worden aan dezelfde personen in het hoofd tabblad (e-mail adres en geb. datum.) Het probleem zit 'm in het feit dat het tweede tabblad veel kleiner is; 300 rijen/deelnemers.

Kan iemand me uitleggen hoe ik deze twee tabbladen kan samenvoegen, waarbij de gegevens bij de juiste proefpersoon geplaatst worden? Ik heb een voorbeeld document toegevoegd.
Bvd,

Maarten

Bijlagen

Laatst bewerkt:
voorbeeldbestandje

Maarten.

Een voorbeeldbestandje zou handig zijn.
Inderdaad denk ik óók aan verticaal zoeken

Voorbeeldje bijgevoegd

Dank jullie wel voor de snelle reactie.

Hierbij een voorbeeld documentje. Ik wil nu graag de gegevens uit het tweede tabblad "Fysieke metingen" kolommen D t/m O toevoegen, na de kolom "heupomvang", in de eerste tabblad (Data 11 juni), waarbij dus de juiste data bij de juiste deelnemer komt te staan aan de hand van e-mail (uniek) en eventueel geboorte datum en woonplaats.

Vast bedankt voor de hulp.

groet Maarten

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Voorbeeldje bijgevoegd

Paul dank voor je snelle reactie.
Hierbij een voorbeeld bestandje. Het gaat me met name op de koppeling van de e-mail adressen omdat deze uniek zijn per deelnemer. Bij geboorte datum gaat het een paar keer mis (dubbelen)

Groet Maarten
Maarten.

Een voorbeeldbestandje zou handig zijn.
Inderdaad denk ik óók aan verticaal zoeken

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan