Jurgen2807
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jul 2011
- Berichten
- 158
Hallo,
Ik heb een vraag. Ik werk met twee grote tabellen. In deze tabellen wordt actief gewerkt. Data wordt gewijzigd en er wordt data toegevoegd om tot een eindejaar prognose te komen op FTE's. Deze tabellen staan in 1 Excelbestand.
Nu wil ik graag de data uit deze tabellen automatisch bij elkaar brengen tot 1 grote tabel waarin ook alle wijzigingen en regeltoevoegingen worden meegenomen.
De oplossing is niet om deze tabellen al in een eerder stadium samen te voegen. Er is een reden waarom deze tabellen apart van elkaar gehouden moeten worden. De reden laat ik even in het midden.
Is hiervoor een oplossing? Dat zou mij zoveel werk schelen.
Zie bijlage, die ik als voorbeeld heb opgesteld, wat ik bedoel en graag wil:
1. Tabblad data tabel 1
2. Tabblad data tabel 2
3. De data uit voorgaande tabellen dient op dit tabblad samen te komen.
Ik heb een vraag. Ik werk met twee grote tabellen. In deze tabellen wordt actief gewerkt. Data wordt gewijzigd en er wordt data toegevoegd om tot een eindejaar prognose te komen op FTE's. Deze tabellen staan in 1 Excelbestand.
Nu wil ik graag de data uit deze tabellen automatisch bij elkaar brengen tot 1 grote tabel waarin ook alle wijzigingen en regeltoevoegingen worden meegenomen.
De oplossing is niet om deze tabellen al in een eerder stadium samen te voegen. Er is een reden waarom deze tabellen apart van elkaar gehouden moeten worden. De reden laat ik even in het midden.
Is hiervoor een oplossing? Dat zou mij zoveel werk schelen.
Zie bijlage, die ik als voorbeeld heb opgesteld, wat ik bedoel en graag wil:
1. Tabblad data tabel 1
2. Tabblad data tabel 2
3. De data uit voorgaande tabellen dient op dit tabblad samen te komen.