Een goede morgen,
Ik wil graag data uit externe xls bestanden in 1 bestand laden.
Ik heb een bestand voortgang waarin een aantal tabbladen zitten.
In tabblad FilteredInfo wil ik graag informatie verzamelen over een tailnummer, waar de informatie afkomstig is uit meerdere xls bestanden.
De volgende kolommen moet in bestand: voortgang : tabblad FilteredInfo worden gevuld:
Kolom A Tailnummer
Kolom B Werkpakket
Kolom C Doorlooptijd
Kolom C NC/VC
UIt bestand: masterheli moeten de Tailnummer gehaald worden(staan in kolom A van tbblad Master) werkpakket(kolom B) en doorlooptijd(kolom c)
Voor deze zelfde Tailnummers moet ook uit een ander bestand het verschil tussen de voor en nacalutatie worden gehaald(bestand: voortgang2008 sheet:cougar kolom D)
Ik hoop een beetje dat ik duidelijk ben geweest en kan iemand mij ongeveer aangeven hoe ik dit kan bewerkstelligen.
(ik zou anders het doc uploaden echter gaat dat hier niet
)
Ik hoor graag iets.
Vriendelijk groeten
Mukizi
Ik wil graag data uit externe xls bestanden in 1 bestand laden.
Ik heb een bestand voortgang waarin een aantal tabbladen zitten.
In tabblad FilteredInfo wil ik graag informatie verzamelen over een tailnummer, waar de informatie afkomstig is uit meerdere xls bestanden.
De volgende kolommen moet in bestand: voortgang : tabblad FilteredInfo worden gevuld:
Kolom A Tailnummer
Kolom B Werkpakket
Kolom C Doorlooptijd
Kolom C NC/VC
UIt bestand: masterheli moeten de Tailnummer gehaald worden(staan in kolom A van tbblad Master) werkpakket(kolom B) en doorlooptijd(kolom c)
Voor deze zelfde Tailnummers moet ook uit een ander bestand het verschil tussen de voor en nacalutatie worden gehaald(bestand: voortgang2008 sheet:cougar kolom D)
Ik hoop een beetje dat ik duidelijk ben geweest en kan iemand mij ongeveer aangeven hoe ik dit kan bewerkstelligen.
(ik zou anders het doc uploaden echter gaat dat hier niet

Ik hoor graag iets.
Vriendelijk groeten
Mukizi