Winterkoning
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2007
- Berichten
- 214
Hallo,
Ik weet dat je data kunt kopieeren en dan met behulp van een optie die iets als "externe data" heet data kunt invoegen op een manier waarbij je kunt aangeven of er een nieuwe kolom gekozen moet worden bij een bepaald soort teken zoals een ; of een spatie. Ik ben echter op zoek naar een programma of manier waarop ik zelf kan aangeven wat ik op welke positie in mijn Excelsheet wil hebben. Ik heb namelijk veel blaadjes met bepaalde data steeds weer op dezelfde plaats naar Excel sheets verwerken.
Weet iemand of er een dergelijk programma bestaat? Bedankt!
Ik weet dat je data kunt kopieeren en dan met behulp van een optie die iets als "externe data" heet data kunt invoegen op een manier waarbij je kunt aangeven of er een nieuwe kolom gekozen moet worden bij een bepaald soort teken zoals een ; of een spatie. Ik ben echter op zoek naar een programma of manier waarop ik zelf kan aangeven wat ik op welke positie in mijn Excelsheet wil hebben. Ik heb namelijk veel blaadjes met bepaalde data steeds weer op dezelfde plaats naar Excel sheets verwerken.
Weet iemand of er een dergelijk programma bestaat? Bedankt!