data van website

Status
Niet open voor verdere reacties.

wv019163

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2014
Berichten
2
weet iemand of het mogelijk is om getalwaarden (beursindex bv ) die op een website worden weergegeven ,deze te gebruiken om (in mijn geval) een muisklik aan te sturen
 
Huh?

Wat is je uiteindelijke doel?
Wat wil je bereiken?

Je vraagt nu of een door jou bedachte oplossing mogelijk is,
maar het is me niet duidelijk welk probleem je wilt oplossen.
 
Ja, zoiets heet "scrapen" en is meestal niet toegestaan (in verband met copyright). Daarnaast is dat ook haast niet te doen met enkel HTML.

Je zou kunnen kijken of de desbetreffende website een API heeft waarmee je op een legale wijze data kunt gebruiken van die website.
 
allereerst mijn dank naar de personen die gereageerd hebben op mijn vraag
Ik ga trachten mijn vraag hier wat duidelijker te stellen ,ben wel een leek op gebied van technische termen
Ik doe aan daytraden van binaire opties.
bedoeling zou zijn, ik neem als voorbeeld de EUR/DOLLAR real time koersbeweging waar ik op handel en deze koersbeweging word real time aangeboden via mijn trader (optie24) in mijn geval
Deze koersbeweging word weergegeven in getalwaarde en als grafiek in real time.
Ik moet nu aanwezig zijn aan mijn pc om te kunnen handelen, ik kan ,zoals in het vakjargon genoemf géén pré-orders doen, dit word bij handel in binaire opties niet aangeboden.
Het zou handig zijn moest ik bv kunnen kopen aan een door mij vooraf ingestelde koers, zou dus betekenen dat als de koers mijn ingestelde waarde zou halen of tikken ik automatisch mijn kooporder bevestig.
groetjes aan de lezers van dit forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan