• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

data verdelen in lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoostOc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2021
Berichten
2
goedemiddag,

ik heb het volgende probleem.
Ik heb een datablad waar ik elke maandag voor 10-15 medewerkers 100 rijen moet eruit moet halen en mailen naar die persoon.
Wat ik nu doe is telkens knippen, plakken in anders bestand, versturen, verwijderen en repeat.
Op zich voor 10-15 medewerkers, is dat wel te overzien, maar komende 3-4 maand loopt dit naar 60 medewerkers en dan wordt het mij net wat te arbeids intensief.

In het voorbeeld zit dus Kolom A t/m J, maar ik ben alleen C,G,H,I en J nodig. (in het voorbeeld zijn het 700 rijen, maar in werkelijkheid zijn het 120.000+ rijen, waar ik telkens uit moet vissen.

Het liefst zou ik gewoon dat ik de data in verzendbare tabbladen/werkmappen krijg zodat ik alleen maar de data erin hoef te stoppen en dan wat magisch zodat ik kan delen e-mailadres erin en klaar.

hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen
 

Bijlagen

  • voorbeeld helpmij.xlsx
    54,4 KB · Weergaven: 34
100 aaneensluitende rijen of 100 losse rijen per deelnemer ?
Unieke rijen of mogen die ook met een andere deelnemer gedeeld worden ?
 
aansluitend/losse rijen is in principe om het even, gaat er vooral om dat ze uniek zijn zodat het niet dubbel verzonden wordt
 
zo ?
emailen is afhankelijk van je software, maar daar staan tig voorbeelden van hier op de site.
 

Bijlagen

  • voorbeeld helpmij.xlsm
    108,4 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan