Data verkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, wat moet ik me precies voorstellen bij data verkeer??? De een biedt 4 Gig de ander 8 Gig, hoeveel heb je nodig voor een website??

ligt eraan,

Je hebt veel bandbreedte nodig als:
- je veel plaatjes er opzet (en er ook naar gelinkt word)
- of als je (grote) bestanden er neer zet, en dan ook worden gedownload

Kun je misschien aan de hand van een site zien hoeveel dataverkeer ik nodig kan hebben.

lijkt me denk ik moeilijk om goed in te schatten,.

(maar als je bijv een uploader of iets dergelijks hebt dan heb je veel nodig)

Hoe veel bezoekers heb / verwacht je per maand?

De plaatjes nemen het grootste gedeelte van de bandbreedte in. (wat ik gezien heb is bij elkaar meer dan 200kb), als die kleiner kunnen zou ik dat zeker doen.

Per bezoeker zal er dus (als alle pagina's bekeken worden) zo'n 250kb gebruikt worden. Reken zelf het benodigde totaal maar uit.

begin met een pakket van max 2 GB dataverkeer, uitbreiden kan altijd (downgraden gaat vaak lastig en/of kost geld)

Succes

Bedankt allemaal ik heb een goed pakket kunnen vinden bij pc extreme.

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt, ik host ook alles bij pcextreme, snelle en goede service en servers voor een goede prijs.

Vooral de nederlandse server is lekker snel, ping ongeveer 10ms, nadeel van de nederlandse server is dat deze een datalimiet heeft, de US server met een ping van 90ms heeft een FUP.

Nederlandse servers zijn via loadbalancing met internet verbonden, dus als de ene server uitvalt zou alles gewoon moeten blijven werken......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan