Data verloren

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb een vriend die een virus op zijn pc heeft gehad, dat zou nu verwijderd zijn, maar hij werkt met outlook 2003 en nu is hij al zijn adressen verloren, kan iemand mij helpen voor die terug te halen, of zijn die voorgoed verloren, hij heeft natuurlijk geen copie genomen, en tot overmaat van ramp heeft hij zijn pc pocket aangesloten en nu vind hij daar ook geen gegevns meer, graag uw hulp

Elisa zei:
Bij OE heet het wab en volgens mij heet het adresboek bij Outlook pab.
Maak eens alles zichtbaar en zet de zoekfunctie op *.pab
Hopelijk vinden jullie iets.
En anders Restoration even downloaden.

Elisa a dat program resteration als ik dat downloud , moet ik dat dan draaien van uit dos of gaat dat ook van uit windows , mijn engels is niet zo goed, graag nog wat meer uitleg , indien mogelijk

Het is een simpel programmaatje.
Gewoon accept yes yes enz doen :)
Is altijd hetzelfde.
Als je ergens mee zit kom je maar.

Elisa ik kan dat programmateje niet binnen halen, het zal wel aan mij liggen, graag uw antwoord

Heb je hier geklikt op 'download it'?
Het gaat in werking, je komt op een andere pagina. Dan verschijnt die gele balk van Microsoft (bovenin)
Daarop klikken. De download start.

Laatst bewerkt:
Elisa ik heb het binnen, maar als ik het open wat moet ik dan ingeven welke file,s moet ik zoeken, het is van een versie xp professional waar ik de data verloeren ben uit outlook 2003

Elisa alvast bedankt ik ga het morgen uit proberen bij die vriend

Ik ga eerst even met de hond wandelen.
Wil je rond 20.00u even een berichtje neerzetten?
Dan vergeet ik je niet.

Of probeer het.
Je zoekt naar pab of of adresboek.pab of *.pab

Is hij ook z'n berichten kwijt? zoek dan ook naar pst

Elisa wij hebben nog steeds de verloren gegevens niet terug, het is in outlook 2003, heb u nog meer hulp

Ook gezocht naar backup.pst?
(Naam van het e-mailaccount).pst? B.v. Jan.pst

Besef wel, hoe meer je op die pc doet, des te meer kans loop je dat alles al overschreven is.

Ja elisa dat heb ik allemaal geprobeerd, maar hij vind op schijf F enkele bestanden pst mar die zijn zo klein er staat niets in, of ik kan ze niet openen, bestaat er zo een firma die die gegevns kan terg halen zelfs al kost het veel geld, ik ben nu even weg , maar ik hoor het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan