data weg na mislukte cloon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killgore

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2013
Berichten
29
Hallo,
een klant van mij heeft een nieuwe SSD(samsung evo) gekocht, ik wilde de oude hardeschijf klonen met behulp van het samsung migratie programma, maar halverwege stopte hij. Nu geeft hij telkens als foutmelding dat de ssd ontkoppeld is. Dit zou volgens internet waarschijnlijk aan de virusscanner liggen, ik geprobeerd deze uit te zetten, en daarna de pc te rebooten. alleen wilde hij niet meer booten, ik kwam eerst nog wel in de bootloader, en heb toen allerlei opties geprobeerd om het systeem weer te laten starten, en heb uit eindelijk op vorige versie van windows gedrukt, en nu komt hij niet verder dan het toshiba logo, en een bootloader melding dat je kan herstellen(vervolgens komt hij weer op toshiba logo en blijft hij daar).

Als ik de hardeschijf in mijn dockingstation doe, zie ik dat hij er een beschermende GPT partitie van gemaakt heeft, deze krijg ik niet meer open. ook geeft hij helaas aan dat net als bij herstel partitie dat er geen mb gebruikt is.

deze data is erg belangrijk, is er een mogelijkheid om het weer terug te halen?

alvast bedankt,
Killgore
 
De partitie zal gelockt zijn door het kloonprogramma, deze moet hem ook kunnen unlocken. Heb je al geprobeerd om het klonen nog een keer uit te voeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan