Data weg????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het prima progjes hoor, adviseer ze zelf al jaren, alleen niet voor dit soort problemen, als bestanden zijn gewist zijn ze ook uit de MFT of FAT, afhankelijk van het bestandssysteem, en zijn de bestanden ipp ook gewist, alleen blijven er altijd magnetisaties op de schijf achter in een raw format, en ook in de diepte zijn die nog aanwezig, vandaar de door mij voorgestelde progjes, die ook dieper werken dan PhotoRec, die eigenlijk bedoeld is voor geheugenkaarten en photocd's maar ook oppervlakkig werkt met harde schijven.

En ook koppelen die progjes soms ook nog de werkelijke namen aan de gevonden bestanden, als die niet zijn overschreven in de MFT of FAT.
 
Kun je proberen maar mijn beste ervaring heb ik met R-Studio for NTFS R-Studio for FAT, en iets minder met GetDataBack, niet gratis, alhoewel.:rolleyes:

DiskInvestigator ( zelf nog in de softwarelijst aangemeld ) zit daar weer onder, maar doet hetzelfde als PhotoRec, raw bestanden lezen.
 
Kun je proberen maar mijn beste ervaring heb ik met R-Studio for NTFS R-Studio for FAT, en iets minder met GetDataBack, niet gratis, alhoewel.:rolleyes:

DiskInvestigator ( zelf nog in de softwarelijst aangemeld ) zit daar weer onder, maar doet hetzelfde als PhotoRec, raw bestanden lezen.

Net even R-Studio gedownload en voor een deel getest, helaas kun je met de demo maar tot 64 KB terughalen, maar ik zie al wel dat je mapstructuren overeind blijven en ook een getest excel bestand kwam heel terug, kortom dit lijkt mij veel en veel beter, want als je je schijf met de mapstructuur en bestandsnamen gewoon terug hebt is het eigenlijk weer klaar.
Helaas kon ik het programma nog niet op een nieuwsgroepje vinden, dus nu ga ik eens even heel goed nadenken wat te doen.
Bedankt voorzover.:thumb:
 
Had al zo'n donkerbruin vermoeden, hopelijk krijg je het inderdaad gemakkelijker terug.

Emule, BitComet, etc?:eek:
 
Had al zo'n donkerbruin vermoeden, hopelijk krijg je het inderdaad gemakkelijker terug.

Emule, BitComet, etc?:eek:

Oh ja, bittorrent bestaat ook nog.......;)
Gisteren R-Studio 4.0 network edition gevonden en daarmee de bestanden van de schijf teruggehaald.
Zo op het eerste gezicht ziet alles er goed uit (wat verschillende soorten bestanden geopend).
Alles is dus in de oude staat terug, dus met de hele mapstructuur en met behoud van de bestandsnamen, dat is dus wat je wil, eigenlijk gewoon je oude gegevens op de originele manier terug.
Kortom, probleem opgelost, iedereen bedankt voor alle reacties en hulp.
Aanrader wat mij betreft is dus R-Studio.:thumb:
 
Het is natuurlijk prima dat je mensen helpt, maar kun je misschien even aangeven waarom het advies m.b.t. photorec die geboden word en uiteindelijk de oplossing blijkt voor dit probleem door jou als onzinlink word bestempeld?

Had je je wel verdiept in de materie? ;)

Flauw he, maar ik bedoel maar te zeggen dat je soms naar eigen weten het beste antwoord geeft, maar de vraag niet helemaal goed hebt begrepen. Snapt u ;)

Ben blij dat jij de vraag wel goed hebt begrepen.;)

Oh ja, bittorrent bestaat ook nog.......;)
Gisteren R-Studio 4.0 network edition gevonden en daarmee de bestanden van de schijf teruggehaald.
Zo op het eerste gezicht ziet alles er goed uit (wat verschillende soorten bestanden geopend).
Alles is dus in de oude staat terug, dus met de hele mapstructuur en met behoud van de bestandsnamen, dat is dus wat je wil, eigenlijk gewoon je oude gegevens op de originele manier terug.
Kortom, probleem opgelost, iedereen bedankt voor alle reacties en hulp.
Aanrader wat mij betreft is dus R-Studio.:thumb:

:thumb: Mooi voor je.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan