• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

data wegschrijven in geselecteerde tabblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter fit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Graag had ik op een eenvoudige manier 3 datavelden weggeschreven naar een geselecteerd tabblad via een formulier (zie voorbeeld).

Na keuze van het juiste nr (=tabbladen) dient de artikelomschrijving (celA1 van het gekozen tabblad) als visuele controle getoond te worden in het formulier.
Dmv 'toevoegen' zou de data in de desbetreffende cellen van het tabblad moeten geplakt worden met steeds een oplopend volgnummer.

Kan iemand mij op weg helpen?

Bijlagen

Op blad1 kan je via de knop INGAVE een formulier openen.

In het 1e veld kies je het tabblad waar de data moet geplakt worden, ter controle wordt cel A1 van het gekozen tabblad getoond in het formulier.
Stel we kiezen 13_001, dan had ik graag 'art beschrijving 1' als tekst gezien in het formulier.

De ingevulde velden Data 1 tem 3 van het formulier dienen vervolgens geplakt te worden met oplopend volgnummer in het gekozen tabblad.

Hopelijk is dit duidelijker?

meetresultaten wegschrijven per artikel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan