rogersmeets
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2023
Hoi ik schrijf in het blad teamleider produktie dachboard de gemaakte karren die we invullen in de witten vakken, ik wil graag met een druk op de knop opslaan dat deze worden weggeschreven in het blad jaarproductie Aantal m3_element.
Daar wil ik graag dat ze worden weggeschreven in het vak waar de juiste waarden van stenen staan dus : 120/643/CS20 van het 1e formulier naar het 2e in de juiste cel met data.
Dit is de code die nu in de macro staat voor de andere gegevens die hij weg schrijft;
Tevens werkt het onderste stuk van de code maar schrijft hij "n40" niet meer weg dat is het aantal gehaalde targets waar ligt dat aan ?
Ve=
Nu schrijft
Daar wil ik graag dat ze worden weggeschreven in het vak waar de juiste waarden van stenen staan dus : 120/643/CS20 van het 1e formulier naar het 2e in de juiste cel met data.
Dit is de code die nu in de macro staat voor de andere gegevens die hij weg schrijft;
Code:
Sub Button2_Click()
Set sh = Sheets("Teamleider-Productie Dashboard")
With Sheets("Jaarproductie-aantal karren")
r = Application.Match(sh.Range("e37"), .Columns(2), 0)
If IsNumeric(r) Then
.Cells(r, 3).Resize(, 7).Value = sh.Range("f37:l37", "n40").Value
For Each cl In .Cells(r, 3).Resize(, 7)
cl.Interior.ColorIndex = sh.Range("f37").Offset(, y).DisplayFormat.Interior.ColorIndex
y = y + 1
Next cl
MsgBox "Data gekopieerd naar aantal karren !", vbInformation, "Copy"
End If
End With
With Sheets("Jaarproductie-aantal m3)")
If IsNumeric(r) Then
.Cells(r, 3).Resize(, 7).Value = sh.Range("f38:m38").Value
cl.Interior.ColorIndex = sh.Range("f38").Offset(, y).DisplayFormat.Interior.ColorIndex
y = y + 1
Next cl
MsgBox "Data gekopieerd naar aantal m3!", vbInformation, "Copy"
End If
End With
End Sub
Tevens werkt het onderste stuk van de code maar schrijft hij "n40" niet meer weg dat is het aantal gehaalde targets waar ligt dat aan ?
Code:
Sub Button2_Click()
Set sh = Sheets("Teamleider-Productie Dashboard")
With Sheets("Jaarproductie-aantal karren")
If IsNumeric(r) Then
.Cells(r, 3).Resize(, 7).Value = sh.Range("f37:l37", "n40").Value
cl.Interior.ColorIndex = sh.Range("f37").Offset(, y).DisplayFormat.Interior.ColorIndex
y = y + 1
Next cl
MsgBox "Data gekopieerd naar aantal karren !", vbInformation, "Copy"
End If
Ve=
Nu schrijft