CygneVoler
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mei 2015
Hoi Excellers,
Ik heb 2 vragen:
Vraag 1:
Met onderstaande VBA tekst probeer ik uit een importbestand tekst te plakken in een werkbestand.
Op zich werkt dit wel maar de gekopieerde tekst moet onder al aanwezige tekst worden geplakt in kolom B.
De tekst wordt echter op de een-na-onderste regel geplakt in Kolom B. Dus deze laatste regel wordt overschreven!
vraag 2:
Nadat de tekst gekopieerd en geplakt is, wil ik dat het import bestand weer wordt afgesloten.(saven is niet nodig) Hier krijg ik een foutmelding op. "fout 9, script valt buiten het bereik."
Graag vraag ik jullie kennis en kunde voor advies en hulp.
Wat doe ik niet goed?
ALvast bedankt voor jullie hulp.
CooS
Ik heb 2 vragen:
Vraag 1:
Met onderstaande VBA tekst probeer ik uit een importbestand tekst te plakken in een werkbestand.
Op zich werkt dit wel maar de gekopieerde tekst moet onder al aanwezige tekst worden geplakt in kolom B.
De tekst wordt echter op de een-na-onderste regel geplakt in Kolom B. Dus deze laatste regel wordt overschreven!
vraag 2:
Nadat de tekst gekopieerd en geplakt is, wil ik dat het import bestand weer wordt afgesloten.(saven is niet nodig) Hier krijg ik een foutmelding op. "fout 9, script valt buiten het bereik."
Graag vraag ik jullie kennis en kunde voor advies en hulp.
Code:
Sub Openen()
Application.ScreenUpdating = False
On Error Resume Next
Windows("Import.xlsx").Activate
If Err.Number > 0 Then Workbooks.Add "C:\Users\Import.xlsx"
On Error GoTo 0
Range("A2").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Range(Selection, Selection.End(xlToRight)).Select
Selection.Copy
Windows("Werkbestand.xlsb").Activate