data1.msi bestand???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
442
Ik heb de tool ASAP Utilities aangeschaft en voor exel geinstalleerd (Windows en Office 2000).

Nu kon ik die laatst officieel updaten, maar nu verschijnt steeds de melding dat windows installer iets van de Acces 2000 CD zoekt (data1.msi). Ik heb de office2000pro cd, maar daar vind ie het bestand niet op. En op de Office2000 cd ook niet.

Weet iemand hoe ik dat oplos?

Jacqueline
 


pffffffffff dat begrijp ik niet helemaal. Maar lees ik hier uit wel dat het probleem kan ontstaan als ik op mijn laptop een ASAP utilitie heb geinstalleerd en daarna geupgrade, maar heb deze niet ook op de desktop staan, dat deze melding daaruit onstaat. Of heb ik er dan echt niets van begrepen.

Jacqueline (die slecht in engels is......)
 
zoek is gewoon in windows verkenner naar data1.msi op de cd-roms.

dus met de zoekfunctie .....
 
Geplaatst door vaat
zoek is gewoon in windows verkenner naar data1.msi op de cd-roms.

dus met de zoekfunctie .....

lief van je, maar dat heb ik gedaan voordat ik de vraag op het forum zette. Ik heb op alle CD's gekeken, zelfs cd's met service packs, en de harde schijf van de laptop en die van de desktop. Nergens te vinden.
 
Geplaatst door javries


lief van je, maar dat heb ik gedaan voordat ik de vraag op het forum zette. Ik heb op alle CD's gekeken, zelfs cd's met service packs, en de harde schijf van de laptop en die van de desktop. Nergens te vinden.

heb even geen originele office cd hier liggen. Maar als dat data1.msi een bestand is wat standaard op die cd-rom staat kan het moeilijk in 1 keer weg zijn toch.

Zoek anders is naar *.msi en probeer een andere. Maar eigenlijk moet één van de andere helpmijers die wel een office cd heeft even kijken of zij dat msi bestand wel hebben. Het kan onmogelijk dat jij het niet hebt en iemand anders wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan