Data2.cab

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hoi, weet iemand hoe ik een beschadigde .cab file kan openen, ik heb bij GTA Vice city namelijk een fout bij het extracten tijdent het installeren :( er is dan een gegevenscyclus fout ofzow, maar dit gebeurt als de installatie ongeveer 80% klaar is dus waarscheinelijk is in die .cab gewoon 1 bestandje dat de fout veroorzaakt, als ik alles nouw handmatig kan extracten dan kan ik die fout er uithalen, maar in WINRar kan ik hem niet openen, dus ik heb een ander progje nodig:confused:

Ik hoop dat iemand er een weet!:thumb:

Tis vast een corrupte download, dan zijn het altijd de cab files die stuk zijn omdat die het groots zijn, en repareren kun je vergeten aangezien er altijd een checksum waarde inzit die excact op de byte moet kloppen i.v.m met cheats.

Ik weet niet of ie legaal is of niet, bij legaal kan het liggen aan de cd, is de cd niet beschadigd ofzo? Probeer hem eens in een andere drive af te spelen.Bij een illegale is het mischien een corrupte download. Dan zul je hem opniuew moeten downloaden.

Het was een legale, ik download hem nu wel gewoon, wel kl*te want ik wil hem nu zoooo graag spelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan