Database corrupt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertas

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Vanmorgen trof ik op het kantoor deze melding aan... onbekend wat iemand er gisteren mee gedaan heeft of dat het spontaan is gebeurd. Geen idee, maar ik kan er geen kant meer mee op. Een nieuwe lege databse geopend en geprobeerd de tabellen te importeren ook dezelfde foutmelding, hij start niet eens met het importeren... graag advies!!!

De foutmelding heb ik als een .jpg bijgevoegd

Bijlagen

• access corrupt.jpg
    access corrupt.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 31
betreft 't een netwerk(terminal) of een standalone ? In geval van standalone -> welke Windowsversie ?

betreft een standalone geen servertoepassing, wordt wel als een klein soort server gebruikt. Meerdere mensen werken dus tegelijk in de database.
OS is Windows 98.

hmm,

ik had (gelet op de foutmelding en hetgeen jij reeds geprobeerd hebt) een systeemhersteladvies in gedachten, maar '98 kent dat niet (dacht ik....? Ik ben van Win95 naar XP gegaan en heb '98 overgeslagen.)

Ik heb ook niet met '98 gewerkt.. maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.. Ik hoop dat er een oplossing komt want het is niet meer werkbaar nu.. Ook de backup heeft de corrupte database opgeslagen èn degene van de dag ervoor overschreven! pfffffffff

Oplossing werkt gedeeltelijk

Bennie, via jouw bericht aan de gang gegaan. Werkt prima, maar hij zet niet alle tabellen over. Juist de tabellen waar het omgaat (waar de meeste dat in zit) neemt ie niet mee. Heb je daar mogelijk nog een oplossing voor??

Die heb ik niet 1-2-3 bij de hand. Kijk hier. Loop ook al deze berichtjes door. Misschien zit daar de gouden tip tussen.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan