Hallo,
Bij het bedrijf waar ik werk, willen ze meer overzicht betreft de overzichten van orders, klanten etc.
Er zijn nog geen klant- en/of ordernummers, ik had het idee dit sowieso in te voegen..
Hetgeen wat ik graag zou willen is: In Access een duidelijk overzicht van de klanten en orders, daarnaast de factuurinformatie.
Het is ook de bedoeling dat ik dan vanuit de database een orderbevestiging kan opmaken (is het mogelijk om dit automatisch te doen? dat kon nl wel bij mn vorige werkgever), en dat je per klant kan zien wanneer wat besteld is.
Ook zou het fijn zijn als een paar collega's ook in de database kunnen zonder dat we als we iets aangepast hebben de database opnieuw moeten opsturen. Dit kan toch makkelijker ?
Het is heel veel dat weet ik.. Ik kan aardig goed overweg met Access maar dit zijn toch de dingen die ik niet 100% goed weet aan te pakken, zonder dat ik twijfel of ik het juiste doe.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groeten,
Bianca
Bij het bedrijf waar ik werk, willen ze meer overzicht betreft de overzichten van orders, klanten etc.
Er zijn nog geen klant- en/of ordernummers, ik had het idee dit sowieso in te voegen..
Hetgeen wat ik graag zou willen is: In Access een duidelijk overzicht van de klanten en orders, daarnaast de factuurinformatie.
Het is ook de bedoeling dat ik dan vanuit de database een orderbevestiging kan opmaken (is het mogelijk om dit automatisch te doen? dat kon nl wel bij mn vorige werkgever), en dat je per klant kan zien wanneer wat besteld is.
Ook zou het fijn zijn als een paar collega's ook in de database kunnen zonder dat we als we iets aangepast hebben de database opnieuw moeten opsturen. Dit kan toch makkelijker ?
Het is heel veel dat weet ik.. Ik kan aardig goed overweg met Access maar dit zijn toch de dingen die ik niet 100% goed weet aan te pakken, zonder dat ik twijfel of ik het juiste doe.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groeten,
Bianca