• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Database + resultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyrogic2020

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2020
Goedemorgen,

Ik wil graag jullie hulp inschakelen. Ik ben al enige tijd bezig met een Excelsheet.
Ik probeer zo min mogelijk te werken met een macro, omdat ik hier simpelweg (nog) geen ervaring in heb.

Ik moet een maandelijkse analyse opstellen voor grootboekregels die nog niet zijn gekoppeld (hebben nog geen koppeling nr.) binnen een bepaalde periode voor diverse bedrijven.
Nu heb ik het geheel werkend gekregen met formules voor 1 bedrijf (bedrijf B), echter als ik dit wil implementeren voor een volgend bedrijf loop ik vast.
Regels die ik geel heb gearceerd in de data sheet zijn van belang, de rest niet zoveel.

Wie kan mij verder helpen? Hoor het graag.

Grt, Kevin

Bijlagen

Waarom zet je de gegevens van de verschillende bedrijven niet in 1 tabel? in 'DATA 215' staan de gegevens van debiteur 215? Waarom heet de tab dan niet Bedrijf A of waarom zoek je niet op debiteurnummer? Dan zou je nog iets met indirect kunnen doen. Al raad ik dat af.

Misschien tijd voor een sticky post met als titel "Waarom je je gegevens niet over meerdere werkbladen moet verdelen". :-)

Goedemorgen VenA en jkpieterse,

Het zijn gegevens van meerdere bedrijven, vandaar dat ik dat gesplitst wil hebben. Anders dan lopen zaken door elkaar heen en dat is niet wat ik graag wil zien.
Er komen geen debiteurgegevens in, echter alleen grootboekregels die binnen een bedrijf ontstaan en weg moeten vallen tegen een bepaalde regel.
Wat zouden jullie aanraden om een duidelijke splitsing te zien tussen verschillende bedrijven als je alle data in 1 sheet zou gooien?

Hoor het graag.

Grt, Kevin

Dat heb ik er al in geïmplementeerd, dat staat namelijk in de data bladen. Echter krijg ik de formule niet zover dat ik hierin kan switchen in 1 datablad.
Kan je naar deze formules kijken wat ik mis? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan