Database, script en cronjob maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je nagaan, als jij dat al denkt....en dan vragen ze dat 65 euro voor.

Ik wacht het allemaal wel even af, ga er echt geen energie meer insteken. Of je moet nog met een geweldige idee komen :P

Ik heb ze toch nog maar eens een mail gestuurd, naar aanleiding van wat ze tegen Trudy gezegd hebben. Ze hadden eerder gezegd dat het script heel makkelijk zou zijn.
Trudy vertelde mij dat als dat niet zo was geweest, dat ze er niet aan was begonnen.

Met de woorden erbij die jij geschreven heb (dat wilde ik ze niet onthouden) erbij gezet dat ze nu een rekening krijgt van iets wat niet te installeren is en niet werkend te krijgen is. Voor die € 65,= hadden ze het zelf wel kunnen installeren.
Ook geschreven dat ze hebben aangegeven dat er over een paar maanden een plug-in beschikbaar is; dat ze dat wel eerder hadden mogen aangegeven.
En dat het juiste is wat ze nu kunnen doen is die rekening annuleren en dat we lekker op die plug-in gaan wachten.

Ik heb ze meegegeven dat er altijd klanten zijn die geen programmeur zijn en dus niet weten hoe zoiets te moeten installeren.
Dat goede documentatie (stappenplan) het halve werk is. En wellicht kunnen ze hier iets van leren.

Ik denk niet dat ze blij met mij zijn nu ondanks dat ik een hele nette mail heb geschreven. Maar dat maakt mij niets uit.

Ik ga alles verwijderen uit de DirectAdmin en Database of er moet nog iets gebeuren.

De laatste update:
Trudy heeft een mail gekregen van het bedrijf:

Ik heb begrepen dat Edwin jouw Maandag verder kan helpen met de plug-in, alvast bedankt voor je geduld.

Ik ga er vanuit dat het opgelost word.

Vraag ik mij af welke plug-in, want die zou pas over een aantal maanden komen, maar vooruit. We zullen zien wat het wordt maandag. Ik heb alles uit de DA verwijderd en ook de database die ik heb aangemaakt.

Misschien dat ze het aftandse script wat ze nu hebben ook een plug-in noemen? Het is niet iets wat ik zelf de naam 'plug-in' zou noemen ;)

Een vervolg:

ik kreeg de volgende mail:

Beste,

Andere oplossing:
Kun jij het volgende ook invoegen in de website van Trudy?

Graag even je reactie?

Code info in jou site:

-------------------------------------

Code:
<html>

<head>

<title>website status</title>

</head>

<body>

<p id="Status" style="color:#d520dd;font-size: 20pt; font-family: Arial" ></p>

<script type="text/javascript"  src="http://www.ivrmanager.nl/xml/status/default.asp?cust=trudyhekkert"></script>

<script>

document.getElementById("Status").innerHTML = status;

</script>

</body>

</html>

-------------------------------------

Voorbeeld:
image006.png

Daarna kreeg ik de volgende mail na ik had gevraagd of deze in de public_html moest worden geupload:

Het is zeker public_html, en dan op de page waar je het wilt hebben.

---------------------------

Code:
<body>

<p id="Status" style="color:#d520dd;font-size: 20pt; font-family: Arial" ></p>

<script type="text/javascript"  src="http://www.ivrmanager.nl/xml/status/default.asp?cust=trudyhekkert"></script>

<script>

document.getElementById("Status").innerHTML = status;

</script>

---------------------------

Wat er met bovenstaand script moet gebeuren en waar ik dat neer moet zetten, staat er niet bij.
En dan vraag ik dat en dan geven ze als antwoord: ik volg je niet.

Wist je trouwens dat trudy 65 euro per maand moet betalen voor dat eerdere script?
Ik dacht eenmalig maar het is per maand.

Schande toch.

Edit: het is nu gelukt, zie http://www.trudyhekkert.nl/ en dan aan de rechterkant bij Bel mij. Daar staat nu OFFLINE.
(later stond er wat anders, offline, pauze en beschikbaar.... ;) )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan