database tabellen overschreven - is het terug te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik heb een groot probleem!

wij hebben 2 accounts lopen bij mijndomein.nl, Op site 1 hebben we een website op staan en site 2 wordt op dit moment niet gebruikt, deze gebruik ik nu om af en toe wat mee om uit te testen. Nu het probleem:

site 1 die gebruikt wordt, is joomla 1.5 en ik wou op site 2 joomla 1.6 installeren om wat te testen, is ook allemaal gelukt, alleen het probleem is, dat ik er net achterkwam dat ik per ongeluk de database gegevens gebruikt heb van site 1, ipv voor site 2.

Betekend dit nou dat alles weg is van site 1? of bestaat er nog een mogelijkheid om de oude site weer terug te halen wat er in de database zat?

ik heb er dus nog geen back-up van, dat is juist zo balen.

melding die ik nu krijg is
jtablesession:tore Failed
DB function failed with error number 1054
Unknown column 'gid' in 'field list' SQL=INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`clie nt_id` ) VALUES ( '2e04098d57c8525d5af26ad9a3d63eb5','1314891025','' ,'0','1','0' )
Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 80 bytes) in /public/sites/www.onzewebsite.nl/libraries/joomla/error/exception.php on line 117

Tenzij mijndomein een automatische backup heeft vrees ik dat er data verloren is gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan