Hallo allemaal,
Ik heb een Windows Form met een Custom Control 'Group' en een tweede Windows Form. De Property 'Level' van Group moet in een ScrollBar op het tweede Form aangegeven worden.
De Property:
De databinding op het tweede Form:
Als ik nu de waarde van de ScrollBar verander, verandert Level mee. Als ik met een textbox en een button(op het eerste Form, waarop Group ook zit) Level verander, is dit niet terug te zien in de ScrollBar. Pas als ik het tweede Form resize of versleep, past hij het aan.
Hoe kan ik dit oplossen? De OnPropertyChanged lijkt dus niet te werken.
Groeten
Ik heb een Windows Form met een Custom Control 'Group' en een tweede Windows Form. De Property 'Level' van Group moet in een ScrollBar op het tweede Form aangegeven worden.
De Property:
Code:
public UInt16 Level
{
set
{
Lvl = value;
}
get
{
return Lvl;
}
}
Code:
BindingSource BndSrc;
//In de constructor:
this.DataBindings.DefaultDataSourceUpdateMode = DataSourceUpdateMode.OnPropertyChanged;
BndSrc= new BindingSource();
BndSrc.DataSource = typeof(Group);
BndSrc.Add(Grp);
ScrllBrLevel.DataBindings.Add("Value", BndSrcGroup, "Level", true, DataSourceUpdateMode.OnPropertyChanged);
Als ik nu de waarde van de ScrollBar verander, verandert Level mee. Als ik met een textbox en een button(op het eerste Form, waarop Group ook zit) Level verander, is dit niet terug te zien in de ScrollBar. Pas als ik het tweede Form resize of versleep, past hij het aan.
Hoe kan ik dit oplossen? De OnPropertyChanged lijkt dus niet te werken.
Groeten