• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dataformulier decimaalteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim135

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Ik gebruik het dataformulier om de database gegevens aan te vullen. Het probleem is als ik daar getallen met decimaal teken ingeef bv:
33.33(komma) dan komt in het dataform een punt als decimaalteken (33.33) Dit zou dus niet moeten
Mijn vraag is, is dat wel aan te passen in het formulier. Ik kan het niet vinden als het is aan te passen
Weet iemand dit?

Laatst bewerkt:
Hier al eens gekeken?

Of bij regionale instellingen van je pc

Als dat niet lukt kun je altijd nog je gebied selecteren, dan control H en vervang punt door komma

Bijlagen

• Aantekening 2020-06-11 152541.png
    Aantekening 2020-06-11 152541.png
    23,4 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:
dit was reeds aangepast

dit staat goed
Het gekke is dat als je een getal met decimalen ingeeft in een veld via het numerieke toetsenbord dan wijzigt de punt automatisch in een komma
echter in het dataformulier werkt dat niet

Een veld is een cel?
En wat bedoel je met een dataformulier?

VenA
Ik krijg een punt via het numerieke toetsenbord en geen komma Ik zie nergens waar dit te wijzigen is ik gebruik 2016

Laatst bewerkt:
iets opsturen lijk mij niet mogelijk omdat dan het dataform van jouw eigen computer actief wordt en daar werkt het dan misschien weer wel

Waar blijft het antwoord op de vraag van @edmoor? Waar blijft het bestand? Als je geholpen wil worden dan moet je informatie geven. En niet alleen melden dat iets niet werkt.

[EDIT] iets opsturen is altijd zinvol en dat had je jouw OP al moeten doen.

Laatst bewerkt:
het dataformulier is onderdeel van je eigen excel en niet die van mij dus VenA,goed lezen

Ik zal de bril er eens bij opdoen.
Jij hebt een vraag toch? De helpers geven wat suggesties en stellen wat vragen om uit te zoeken waar het mogelijk misgaat toch? Als je niet geholpen wil worden dan vind ik het ook prima.

aan VenA

natuurlijk stel ik geen vraag om niet geholpen te worden. Bij jou werkt het dus zoals ik het wil Probeer jij het bij jouw maar eens te wijzigen zodat je het net zo krijgt als heb. Dat lukt je niet. Het dataform biedt geen mogelijkheden En als het je toch lukt wil ik het graag van je weten

Bij jou werkt het dus zoals ik het wil Probeer jij het bij jouw maar eens te wijzigen zodat je het net zo krijgt als heb

Als je een bestandje hebt wat niet naar behoren werkt geven wij je tips en tricks om het wel werkend te krijgen.

Nu vraag je aan ons om een goed werkend bestand zo te maken dat het niet meer werkt.
Dit is dus de omgekeerde wereld

het gaat niet over een bestand

Het zijn instellingen en die kan ik je niet sturen

Volgens mij verwissel je kan met wil. Zoals in #2 al te zien is, is er van elke instelling een plaatje te maken.

instellingen

Ik heb het zelf maar opgelost bij instellingen excel en windows en daar had je helemaal geen bestand voor nodig en daarom erger ik mij ook over dat gezeur, stuur een bestand. Sommigen hebben het zelfs als quote dat schijnt standaard te worden als jullie het niet weten, zeg dat dan, dat je het niet weet, daar kan ik wel mee leven. Als je bij de PC weg bent of een kop koffie drinkt, dan heb je weer een mail dat je niet antwoord

Je laatste reactie doet mij je op de negeer list zetten.
Mee willen denken mag kennelijk niet.
Doei!

Laatst bewerkt:
Die oplossing heb ik in het eerste bericht al gegeven ook

aan j.veer

ik heb je ook geschreven die instellingen stonden al zo dus dat was het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan