datalimiet 1GB hoe zit dat?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je veel films, muziek en applicaties naar binnen trekt zit je makkelijk over de 1 gig per dag
 
Geplaatst door @temptation
:rolleyes:En toch zitten er nog normale providers tussen zoals Hccnet, Xs4all en ZonNet die geen data-limiet op de lite-abbo's hebben.

BTW
Iedereen die net zoals ik de upgrade meemaakt in z'n ADSLbasic, wilde ik even waarschuwen.
Ik liet kazaa per ongeluk een dagje aan en had gelijk 4 GIG omzet ipv de normale 1 :eek: (lag ook beetje aan K++ )

ja inderdaad............

in deze wereld duurt een dag 24 uur.... en 4 gig up of down met een lite abo ???????????... kan ik bij jou misschien even een servertje neerzetten?
 
Geplaatst door m@rio
Als je veel films, muziek en applicaties naar binnen trekt zit je makkelijk over de 1 gig per dag
Zoiest begreep ik wel, alleen wat doe je daar in hemelsnaam mee? Of gooi je het daarna net zo hard weer weg?
 
Geplaatst door JoHnSteN


ja inderdaad............

in deze wereld duurt een dag 24 uur.... en 4 gig up of down met een lite abo ???????????... kan ik bij jou misschien even een servertje neerzetten?

Nee ik heb gewoon basic abbotje, en die 4 gig was een uitzondering/ongelukje. Ik was kazaa vergeten uit te zetten en was niet thuis zodoende... maar er zijn zat gratis host te vinden hoor, even googlen enzo...
 
Nog even over 1 gb per maand
Sinds dit weekend staat niet meer 1 april maar ADSL Standard

* in de loop van 2003

We hebben dus weer een tijdje uitstel
 
Wijnand,

Er is dus weer uitstel van executie ! begrijp ik ?
Waar heb je dit gezien of gehoord dan ?


Remy
 
op de site van Planet zelf
link planet

Ik vind dat ze zo moeten doorgaan met het uitstellen.
Of zelfs laat de snelheid zoals hij is, en laat de lemiet gewoon zo zitten
 
Inderdaad,

Niks meer aan doen zo !!!


Gr, Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan