Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 gb per dag? :8-0: mag blij zijn als ik dat in een maand haalGeplaatst door m@rio
Maar op mijn download pc zit ik op ongeveer 1gb per dag
Geplaatst door m@rio
Maar op mijn download pc zit ik op ongeveer 1gb per dag
Geplaatst door hennegie
maar adsl is toch onbeperkt internetten?? Ik begrijp hieruit dat het surfen op zich al af gaat van die datalimiet......dat schiet dan toch niet op?
Geplaatst door hennegie
pffffff is dat ff een dikke domper op de grote vreugde van het feit dat adsl hier beschikbaar komt binnenkort, moet me ineens op een andere provider gaan richten zonder datalimiet.......weer wat nieuws
thanx all voor jullie antwoorden, henriette
Datalimiet
....
In een maand van 30 dagen surft u elke dag naar gemiddeld 100 pagina's, downloadt u elke dag 1 MP3'tje van 5 MB en eens in de 2 dagen nog een een programma van 10 MB, bijvoorbeeld een nieuw chat of e-mail programma. Daarnaast mailt u natuurlijk elke dag en ontvangt u zeker 100 mailtjes per dag. In dit eenvoudige rekenvoorbeeld, van een zeer stevige surfer!, waarbij we uit zijn gegaan van een gemiddelde pagina grootte van 150 KB en een gemiddelde mail groote van 20 KB komen we dan uit op:
30 * 100 * 150KB = 450 MB
30 * 5 MB = 150 MB
15 * 10 MB = 150 MB
30 * 100 * 20KB = 60 MB
Totaal = 810 MB
Geplaatst door caveman
het kijken naar media streams van BBC World of de NOS gaat vrij hard als je hier meerdere keren per week naar kijkt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.