datalimiet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jaber
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
ik hoop dat ik in de goeie sectie zit :p

ik heb een vraagje he is er een programmatje dat kan bijhouden hoeveel je downaload want ik heb een datalimiet van 20gb per maand en die overschrijdt ik heel vaak en dan krijg je die extra kosten erbij :confused:

wie o wie kan mij helpen

weet niet welke provider je hebt, maar er zijn enkel providers die zelf een tooltje op hun website hebben staan, . oa Chello heeft dat,

een progje is te verkrijgen op www.dumeter.com. kost wel 19.95 dollars en er is een trial versie van 30 dagen.

maar ik weet nietwat je allenmaal wilt downen, maar 20 gig is voor een normale internetter meer dan genoeg

ben al heel tevreden :D bedankt voor de reacties

Geplaatst door P@sbeer
weet niet welke provider je hebt, maar er zijn enkel providers die zelf een tooltje op hun website hebben staan, . oa Chello heeft dat,

een progje is te verkrijgen op www.dumeter.com. kost wel 19.95 dollars en er is een trial versie van 30 dagen.

maar ik weet nietwat je allenmaal wilt downen, maar 20 gig is voor een normale internetter meer dan genoeg

je was me net voor.
en inderdaad, 20 gig is erg veel.
moet je aardig je best voor doen om daar overeen te komen.

is erg makkelijk hoor zal ik het julllei leren :P ??

als je je datalimiet minder wilt laten oplopen...
kun je bij
extra -bovenin-
internet opties
geavanceerd
en dan kun je bij multimedia ook de plaatjes uitschakelen, ik had zelf ook een datalimiet en doordat veel sites heel veel plaatjes bevatte ging ik snel over mijn limiet heen,
kweet niet of het handig is maargoed:o

ow trouwens dan heb ik nog een vraagje

als je upload telt het dan ook mee als je datalimiet dus ik heb 3 gb up zeg maar is dat oook 3gb downalod ?

Geplaatst door Jaber
ow trouwens dan heb ik nog een vraagje

als je upload telt het dan ook mee als je datalimiet dus ik heb 3 gb up zeg maar is dat oook 3gb downalod ?

kort antwoord: nee

Geplaatst door Jaber
is erg makkelijk hoor zal ik het julllei leren :P ??

heb gelukkig ook geen data limiet.
is ook een beetje uit de tijd aan het raken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan