Datapartitie maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wazigheid

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Berichten
15
Ik heb de grote fout begaan om vista te nemen :( .

Een tijd geleden heb ik het geinstallert en heeft iemand anders voor mij er een extra partitie opgezet (waar ik bestanden opzette). Echter werd er nog steeds naar de gewone c schijf gelinkt, als ik wat dan ook wilde doen, dus iedere keer dat ik iets op wilde slaan of wat dan ook, moest ik de locatie waar het opgeslagen wordt weer verandere, niet handig dus...

Nu heb ik met de recovery disk de hele toestand opnieuw geintalleert, en is er dus maar een partitie (naast die waar de recovery opstaat). Nu wil ik dus graag een extra partitie waar dan ook automatisch naar gelinkt word (mij documenten enzo..) Hoe moet ik dat doen?

Oh, en ik heb er voor gekozen om Vista in het engels te installeren, omdat ik de eerste keer hier en daar zulke vage vertallingen had...

Help!

Dank jullie wel alvast!
 
Als je in het start menu met de rechtermuisknop op Documenten klikt en dan eigenschappen kiest, opent een nieuw venster. Ga hierin naar het tabblad locatie om deze aan te passen.
 
Ah, ok dankje, die snap ik! (hoe simpel kan het zijn..?)
Maar eerst zal ik een nieuwe paritie moeten maken, hoe doe ik dat? Waarschijnlijk ergens in het configuratie scherm, of kan ik daar beter een programmatje voor gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan