Ik heb de volgende code.
Ik haal gegevens uit een database. Nu wil ik in tabel Product het veld Aantal aanpassen.
Als ik dit doe vanuit de datagrid (handmatig verander) en dan de
commando geeft, werkt het.
Nu wil ik het niet vanuit een datagrid, maar vanuit een label laten werken.
Ik heb dus de label net als de datagrid via databindings text verbonden aan DsProductData1 - Product.Aantal. Uitlezen werkt prima. Maar als ik nu door de code de label text laat veranderen en voer dan het
commando uit. Gebeurt er helemaal niets.
Ook als ik de updatecommand verander naar onderstaande regel gebeurt er helemaal niets.
OleDbDataAdapter2.UpdateCommand.CommandText = "UPDATE Product SET Aantal = '" & lblVoorraadStatus.Text & "' WHERE ProductID = '" & txtProductNummer.Text & "'"
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alsvast bedankt.
Ik haal gegevens uit een database. Nu wil ik in tabel Product het veld Aantal aanpassen.
Als ik dit doe vanuit de datagrid (handmatig verander) en dan de
Code:
oleDBDataadpter2.Update(DsProductData1)
Nu wil ik het niet vanuit een datagrid, maar vanuit een label laten werken.
Ik heb dus de label net als de datagrid via databindings text verbonden aan DsProductData1 - Product.Aantal. Uitlezen werkt prima. Maar als ik nu door de code de label text laat veranderen en voer dan het
Code:
oleDBDataadpter2.Update(DsProductData1)
Ook als ik de updatecommand verander naar onderstaande regel gebeurt er helemaal niets.
OleDbDataAdapter2.UpdateCommand.CommandText = "UPDATE Product SET Aantal = '" & lblVoorraadStatus.Text & "' WHERE ProductID = '" & txtProductNummer.Text & "'"
Weet iemand hier een oplossing voor?

Alsvast bedankt.