Dataverkeer bijhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

P4user

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2001
Hallo,

Ik zoek een programma waarmee ik precies mijn dataverkeer (zowel downstream als upstream) bij kan houden.
Ik wil hiermee te weten komen waardoor mijn dataverkeer (downstream) de laatste twee maanden telkens boven de 8 GB is gekomen.
Ik download wel eens een cd, maar toch echt niet voor 8 Gigabyte!

Kent iemand dus een programma'tje dat precies bijhoud waar en wanneer er data wordt verzonden?

BVD

Thijs

Dit kan met een programma als bijvoorbeeld Dumeter, maar over 8 GB per maand hoef je je echt niet druk te maken hoor! :)

Misschien moet je ook eens scannen op SpyWare, grote kans dat dat veel dataverkeer zal kosten bij je !

Geplaatst door BrEeZeR
Dit kan met een programma als bijvoorbeeld Dumeter, maar over 8 GB per maand hoef je je echt niet druk te maken hoor! :)

Ik heb dit programma even gedownload, maar kan ik hier dan ook zien waar mijn dataverkeer vandaan komt en naar toe gaat?

Geplaatst door P4user

Ik heb dit programma even gedownload, maar kan ik hier dan ook zien waar mijn dataverkeer vandaan komt en naar toe gaat?
Nope,
Je kunt wel zien welke protocollen in verbinding zijn.
Start-uitvoeren- command - typ "netstat -a"

Geplaatst door rene_overtoom
Misschien moet je ook eens scannen op SpyWare, grote kans dat dat veel dataverkeer zal kosten bij je !

Kan dat op internet ergens of moet ik daar wéér een ander programma voor downloaden??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan