Dataverkeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hehe :p, maar dat kost toch geen processorkracht? Ofwel? Aan mijn kant bedoel ik dan.

Ik weet hier ook zoveel van:D ( uhum :rolleyes: ).

data verkeer kan best hard gaan vergis je niet mijn site trekt gemiddeld 100 bezoekers perdag onderstaande een stukje uit de server log.

----------------------------------------------------------------------
De homepage heeft deze maand 259.971 Mb aan dataverkeer gegenereerd.
Deze statistieken zijn bijgewerkt tot 03/May/2003:16:24:26 +0200.
--------------------------------------------------------------------

Hmm, dus over het algemeen zou het toch wel hard gaan.
Hoeveel bezoekers had je dan Ron?

EUR 0,003 per MB dataverkeer
Is nou ook nie techt een bedrag om van te huilen. Maar MB'tjes tikken razendsnel aan. Dat weet ik. Als ik van mijn schoolsite het rooster op zou halen is er al weer 2-3 MB voorbij geweest. Dat heb je snel.

dit is het totaal van de maand mei tot nu toe.

aantal bezoekers deze maand ( 4 dagen :o ) = ± 450

gemiddeld zit ik per maand met de wintips en divx site samen ( staan op 1 account ) aan de 4,5 GB

Ik denk niet dat het erg hard zal gaan.

Maar trekt zo'n documentje (met > 100 bezoekers) nou hard aan de limiet denk je?

:) klik :)

neuh is een 24kb dus zal niet echt schokkend zijn.

de pagina's zijn ook het probleem niet het zijn de downloads die het hem doen.
zolang je niet te grote downloads er op zet zal het wel meevallen.

die downloads kunnen dus aardig gaan oplopen ja.
als je gemiddeld 100 bezoekers per dag hebt en die downen gemiddeld 1 mb per bezoeker kom je al aan 100 Mb perdag en dat X 30 = 3 Gb per maand.

steeds meer mensen hebben breedband dus die kijken niet meer op een download meer of minder.
in het verleden kon je een download van 2 mb rsutig neer zetten bijna niemand die hem downt.
maar nu met breedband zijn mensen geneigt ff te downen om te kijken wat het is.

Geplaatst door tazman
die downloads kunnen dus aardig gaan oplopen ja.
als je gemiddeld 100 bezoekers per dag hebt en die downen gemiddeld 1 mb per bezoeker kom je al aan 100 Mb perdag en dat X 30 = 3 Gb per maand.

steeds meer mensen hebben breedband dus die kijken niet meer op een download meer of minder.
in het verleden kon je een download van 2 mb rsutig neer zetten bijna niemand die hem downt.
maar nu met breedband zijn mensen geneigt ff te downen om te kijken wat het is.

Dat gaat wel snel ja. Want 1 mb. per bezoeker ben je razendsnel overheen...

Ah, ik vind de schijfruimte voor €100,- te weinig :).

Maar ik denk dat de discussie over hosters zelf beter in die andere topic verder kan gaan :).

Deze topic was echt bedoelt als vraag hoeveel GB je +/- opmaakt.

Geplaatst door XP_PC
Ah, ik vind de schijfruimte voor €100,- te weinig :).

Maar ik denk dat de discussie over hosters zelf beter in die andere topic verder kan gaan :).

Deze topic was echt bedoelt als vraag hoeveel GB je +/- opmaakt.

je hebt gelijk gaf hier alleen die host die ik gebruik persoonlijk vindt ik kwaliteit en service ook heel belangrijk.( uptime , snelheid storing oplossen enz )
en bij buitenlandse aanbieders moet je dat altijd maar afwachten.

Ja, ik heb nog steeds geen reactie van GH. Van VDX daarintegen al een hele E-mail correspondentie. Binnen 2 dagen antwoord op al mijn vragen (stuk of 15:p).

GH nog steeds niets...

dat zou mij al genoeg zeggen dus.
hoewel je wel rekening moet houden met weekend / feestdagen en als het een buitenlandse host is evt tijd verschil.

tik & klik altijd binnen aantal uur antwoord zelfs midden in de nacht.

Ja, daarom wil ik eigenlijk ook steeds liever naar VDX.
Alleen GH ziet er ook goed uit.

Volgens X-anthype omdat ze liggen te slapen. Ze waren 48 bezig met het omzetten van de servers.

Zorg je toch voor vervanging lijkt mij :confused:.

Geplaatst door XP_PC
Volgens X-anthype omdat ze liggen te slapen. Ze waren 48 bezig met het omzetten van de servers.

Zorg je toch voor vervanging lijkt mij :confused:.

leuk als ze slapen maar als er een big crash ergens is nu dan ??? laten ze dat maar 2 dagen zo dan goeie service.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan