dataweg

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon1964

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Hallo allemaal,
mijn eerste vraag hier op dit help forum.

ik heb mijn computer geghost en heb de verkeerde HD overschreven. Het betrefd een 1,5 tera bite externe HD. Ik heb met het programma paragon de backup gemaakt en ook getracht het met dit programa terug te zetten, nu heb ik een partitie op de externe HD waar vista opstaat. De rest van de HD is als een niet herkenbare partitie weergegeven.
Op de externe HD staat heelveel data die ik graag terug wil, waaronder ook een heleboel foto's, RAW en jpg formaat. Hoe ga ik nu het beste te werk om dit foutje te herstellen??
groetjes Leon :o

Er zijn dergelijke programmas om bestanden terug te halen voor een deel die verwijderd zijn.

Gratis herstel software op webattack Gratis herstel software op Major Geeks, Isobuster is niet helemaal gratis, maar heeft zo zijn charmes. (illigaal kan altijd als het moet, IsohuntTorrents.

Een partion was niet toeverwezen zoals je vertelde, als je naar Schijf Beheer gaat, wat er zo uit ziet bij XP:
schijfbeheer.jpg

Kun je dat deel toewijzen wat nog geen letter heeft, er zijn delen die de computer gebruikt voor cache, wat losse data, ect.

Ik heb het deel wat niet toegewezen is een letter kunnen geven, zonder te formateren, het is een fat 16 partitite geworden. ik kan de partitie niet openen in totalcmdr of bij deze computer.
En ja het ziet er hetzelfde uit als in de afbeelding.
wat te doen nu...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan