Datum bestanden mee kopieeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Goedemorgen, als ik bestanden kopieer van Windows pc naar USB schijf en dan weer naar een andere Windows pc dan veranderd de datum. Is het mogelijk die mee te kopiëren.
En kan dat ook nog achteraf?

Bedankt.
 
Maak er eerst een zip van die bestanden en die kopieer je en pak het op de doelplaats weer uit, dat zou moeten werken.
 
Dat ga ik proberen, dank je!

Zou het nog lukken (omdat het zoveel bestanden zijn) om de datum te kopieren/plakken zo gezegd over de bestanden? Ik zal er ook nogmaals naar Googlen
 
Zou het nog lukken (omdat het zoveel bestanden zijn) om de datum te kopieren/plakken zo gezegd over de bestanden? Ik zal er ook nogmaals naar Googlen
Bedoel je dat alle bestanden herbenoemen wilt met als naam datum-tijd van het bestand?
Die rename-software tools zijn op het forum vaak voorbij gekomen, gebruik de zoekfunctie (als je hem nodig hebt..)
 
Thanks voor meedenken en zo snel reagerend!

Ik had veel bestanden (uren mee bezig) gekopieerd via USB van pc1 naar pc2 en die data staan nu niet goed.
Dus dacht, wellicht kan ik de attributen kopieren en weer plakken zo gezegd, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
Ga powershell en youtube filmpje bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan