• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

datum+gegevens verwijzing

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanschild

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2006
Hallo,

Ik krijg in Excel een output van 2880 meetwaarden. Deze gegevens zijn gekoppeld aan 2 of 3 datums (15-03-2006, 16-03-2006).

A2= analoge ingang
B2= tijd
C2= datum
D2= druk (formule waarin A2 meegenomen wordt)

In het volgende tabblad moet er de mogelijkheid zijn om een datum in te vullen, de bedoeling is dat nu alleen de tabellen/gegevens van deze datum weergegeven worden. Het lukt me alleen niet om de goede if-functie vinden. Volgens mij is dit niet al te lastig, maar ik heb het probleem dat ik hier de engels versie van Excel heb, en mijn engels is niet super.

Kan iemand me helpen? Alvast bedankt

Autofilter

Waarom gebruik je geen filter op je gegevens?

Data/Filter/Autofilter

Dijaken zei:
Waarom gebruik je geen filter op je gegevens?

Data/Filter/Autofilter

Met het filter krijg ik het niet voor elkaar om de andere 3 tabellen later weer 1440 keer te zien te krijgen op de andere sheet:confused:

Hallo Arjan,

Heb een progje bijgevoegd, hopelijk is het wat.
Heb zelf ook engelse versie maar dat maakt niet uit, gemaakt in het nederlands geopend in het engels laat Excel de formules in het engels zien en vice versa.

Groeten

Bijlagen

Superzeeuw zei:
Hallo Arjan,

Heb een progje bijgevoegd, hopelijk is het wat.
Heb zelf ook engelse versie maar dat maakt niet uit, gemaakt in het nederlands geopend in het engels laat Excel de formules in het engels zien en vice versa.

Groeten

Bedankt. Hiermee kan ik verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan