datum in dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik begin het door te krijgen maar waar haal ik de rij voorwaarden vandaan in een query ik heb alleen actie en beschrijving

perfect hij werkt kan ik er ook voor zorgen in de macro dat hij meteen in dat formulier de juiste regel laat zien hij gaat nu meteen eerst naar de 1 eerste en niet naar de bewuste datum

ja dat kan : in de macro zet je in de volgende regel formulier oprennen
en dan heet het formulier nu Kopie van Tabel1 .

de regel heb ik toegevoegd om een formulier te openen
maar dan gaat hij naar de eerste record en niet naar de datum record waar het over gaat

Het komt waarschijnlijk omdat je het formulier gekoppeld hebt aan de tabel en niet aan de query die er voor zorgt dat je alarm afgaat .
Als je dat doet dan krijg je de datum wel te zien.
Bij gegevens en dat recordbron kan je dat omzetten

hij doet het perfect nu nog het laatste hoop ik tot nu toe ik heb een formulier waarbij je het verschil tussen 2 datums in dagen krijgt in het formulier zie ik dit wel maar in de tabel niet hoe kan ik ervoor zorgen dat dit ook in de tabel wordt opgeslagen

Hoe ik het heb gemaakt werkt het wel ....doe hem er nog een keer bij zodat je het goed na kan kijken ....
Kom je er niet uit dan moeten we kijken of ik je werk een keer kan krijgen via de mail of zo

Bijlagen

weer een nieuw formulier aangemaakt gaat weer niet door hier erbij gezet het gaat om het formulier legio en de tabel legio in het formulier zie je wel het aantal dagen en daarna in de tabel niet

lukt dus niet om hem als bijlage erbij te zetten en hij is maar 339 kb kan ik het mailen naar je

ik heb via deze site een mail gestuurt waarin je kan zien wat mijn emailadres is als je deze aan mij terugstuurt kan ik er een bijlage bij doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan