Hallo,
Ik wil graag bepaalde trends zien in mijn rapportage en dus heb ik een overzicht in me gedachten.
Ik wil rapportage dus beetje overzichtelijk maken door januari, feb, maart enz....te geven.. en geen 1 , 2 , 3 enz. of iets anders, ik wil echt maanden zien.
Alleen ik loop tegen 1 probleem op! Namelijk ik weet de code niet! ik weet dat je =Maand kan gebruiken maar dan krijg je resultaten als 1,2,3 t/m 12
Maar wat ik wil hebben is alleen maand dus bijvoorbeeld: als er staat: 24\03\2016 dan moet excel alleen maart laten zien (zie bijlage).
Wie weet hier raad mee?
Alex
Ik wil graag bepaalde trends zien in mijn rapportage en dus heb ik een overzicht in me gedachten.
Ik wil rapportage dus beetje overzichtelijk maken door januari, feb, maart enz....te geven.. en geen 1 , 2 , 3 enz. of iets anders, ik wil echt maanden zien.
Alleen ik loop tegen 1 probleem op! Namelijk ik weet de code niet! ik weet dat je =Maand kan gebruiken maar dan krijg je resultaten als 1,2,3 t/m 12
Maar wat ik wil hebben is alleen maand dus bijvoorbeeld: als er staat: 24\03\2016 dan moet excel alleen maart laten zien (zie bijlage).
Wie weet hier raad mee?
Alex