• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum in tabel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenK

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2015
Hallo,

via een dump plaats ik een datum in een tabel.
Eenmaal deze datum in de tabel komt staat de eigenschap in van het veld in de tabel op datum maar Excel kan hier niet mee overweg.
Formule met jaar of maand werken niet. Dus de "eigenschappen" die aan de tabel hangen staan niet juist.

Hoe zorg ik ervoor dat de datums in de tabel correct komen te staan. In welke richting moet ik zoeken?

Dus de formule: Jaar([@[Completion Date]] geeft de foutmelding verw#

Gr,
sven.

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen: begin eens een voorbeeldje (excel) hier te plaatsen.

Hallo,

van zodra ik de gegevens uit de tabel haal werkt alles.
Het heeft echt met de tabel te maken en de tabelgegevens kan ik niet vrijgeven.

Gr,
Sven.

Iedereen schijnt te denken dat wij een bestandje vragen om achter allerhande geheime en/of obscure gegevens te komen, het tegendeel is echter waar.

In een voorbeeldbestandje hoeven geen logische en zeker geen geheime gegevens te staan, enkel het visuele zodat deze toont hoe een en ander in elkaar steekt en te zien waar het probleem zich situeert.

Probeer deze eens:

Code:
Jaar([COLOR="#FF0000"]--[/COLOR][@[Completion Date]]

Greetz/Excelbat

Hallo,

natuurlijk weet ik dat jullie niet op zoek zijn geheime informatie maar het probleem zit hem in het feit dat als ik een stukje van de tabel kopieer de formule het plotseling doet.
Dus er is iets mis met de tabel en ik zou niet weten wat.

de formule: Jaar(--[@[Completion Date]]) doet het trouwens ook niet.

Gr,
Sven.

Hallo,

probleem is opgelost en is een domme fout van mij.
Ik heb namelijk een tabel gemaakt met als naam jaar.
De formule verwijst dus naar de tabel jaar en niet naar de functie JAAR ...

Opgelost dus ...

Mvg,
Sven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan