• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum koppellen aan bedrag en doorvoeren naar een 2e blad

Crasher151178

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2018
Berichten
12
Hey iedereen,
graag zou ik het volgend willen bereiken:

1) op blad 1 zou ik een simpele kalender willen zoals in bijgevoegd bestand. Dus dit is al in orde!!
2) elke dag heeft een bepaalde waarde in Euro, en op blad 2 zou ik graag de bedragen zien als ik bv in blad 1, maandag 1 Januari een rode celkleur geef dat deze celkleur en het bedrag op blad 2 verschijnt

Doordrukken naar een 2e blad lukt wel maar enkel de datum en niet het gekoppelde bedrag. ook een bedrag aan celkleur koppelen lukt niet.

Alvast bedankt om mee te denken/oplossing te geven.
 

Bijlagen

  • Map1.xlsx
    13,6 KB · Weergaven: 5
Probeer dezere eens. eerst opslaan als xlsm
 

Bijlagen

  • Map1 (53).xlsm
    34,8 KB · Weergaven: 4
Of deze, iets aangepast. Vrij je bedrag invullen.
Bijvoorbeeld dagopbrengst ...
Mooi, Emields. Maar dit kan ook handig zijn...En je bent niet aan vaste bedragen gebonden...
 

Bijlagen

  • Map1 (53) MvdV.xlsm
    34,3 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat we nog veel van TS zullen horen, hij heeft de gewoonte een vraag ta stellen en dan verder niet meer te reageren. Dezelfde vraag heeft hij 6 jaar geleden ook al eens gesteld.
 
Daar zit je helemaal fout @emields met de reacties van de VS.
 
Lijkt meer een probleem voor jou.
 
Heb je wat berichten van je verwijderd @emields ?
Hier een link die je wat op je gemak kan stellen dat de vraag waar je het over hebt al bijna 6 jaar is opgelost.
 
@emields: Ik denk dat je dan eens goed moet kijken naar de post van 6j gelden. Daar heb ik als laatste gereageerd en verder niemand meer. Toen hebben we het anders opgelost maar deze oplossing is te omslachtig als het om meerdere jaren ga (alles manueel). Vandaar nogmaals mijn vraag want er is 6j geleden niet veel oplossing uit de bus gekomen.

@emields: Ik heb het opgeslagen als xslm en het gene dat je nu voor me gemaakt hebt is exact wat ik zoek. Bij deze bedankt enkel nog dit. Waar kan ik de kleuren en bedragen aanpassen en/of veranderen?

@mvdvlist: idd dan ben ik niet gebonden aan vaste bedragen maar deze veranderen om de x aantal maanden en me jouw oplossing moet ik dus de bedragen dagelijks handmatig invullen. Ik neem het toch mee en ook jij bedankt.
 
Je kunt ook de bedragen in een paar cellen zetten en naar die cellen verwijzen in vba. Ipv naar de inputboxen...
 
Had niet gelezen dat het variabele bedragen waren, bij deze een aangepaste versie
 

Bijlagen

  • Map1 (53).xlsm
    32,9 KB · Weergaven: 3
@mvdvlist : Ik heb het geprobeerd met vba maar hier ga ik eerst ff wat opzoekwerk voor moeten verichten.

@emields : we gaan jouw aangepaste versie voorlopig gebruiken en hiervoor mijn dank. Nu hoef ik enkel nog uit te zoeken hoe het mogelijk is wanneer ik de cel kleur in het blauw zet dat deze dan automatisch wordt doorgevoerd op blad 2.
 
Jullie zijn beide alvast bedankt voor de hulp. Dit had ik zelf niet kunnen verwezenlijken bij gebrek aan kennis. Toppers
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan