We zij een stap verder!! :d Heb er 'n keertje over geslapen en kijk

het doet zijn ding... Doch stuit ik op andere probleempjes...
Nu echter... heb ik twee problemen!
- Vooreerst reageert het niet overal gezien sommige velden (in kolom K) berekende velden zijn. Het getal verandert maw, maar ik kom niet in de cel... (dus ik spreek de code ook niet aan, ondanks verandert de inhoud van cel binnen kolom K)
De cellen in kolom K worden berekend met behulp van oa. cellen in kolom F of G of H of I of J. Dus ik denk dat we onze code in actie moeten krijgen bij bijv. het verlaten van een van deze cellen. (voor zover ik er weet van heb hé

)
- Ook een bijzonder jammer feit is dat de undo-toets niet meer werkt... Kunnen we dat van de baan helpen?
Best een heftig probleem is dat je een herberekeking laat doen en het dus niet meer ongedaan kan maken. Ik zou er niet aan kunnen missen. Natuurlijk is 't wellicht niet makkelijk om heel de boel aan code ongedaan te maken... Geen flauw idee of zoiets mogelijk is!!?
De oplossing zit in mijn hoofd. Nu ze nog in code taal krijgen ... (da's boven mijn petje - niet mijn kaas - lol)
Bij het aanklikken van een cel binnen de kolommen F of G of H of I of J of K stopt ie de inhoud in een variabele. Je verandert de inhoud. De rest van de code wordt doorlopen. Klik je op undo komt de inhoud van de variabele terug waar die stond... (geen flauw idee of zoiets mogelijk is - bij mij ging er toch even een lampje branden

)
Vast danks, ooit geraken we er wel